Helaas gaat dat niet, omdat de douane maar één Commercial Invoice (CI) accepteert per zending en iedere leverancier een eigen CI met zijn gegevens erop moet hebben.
Voor elke leverancier moet je dus een unieke boeking met een unieke commercial CI hebben.
Alles dus eerst naar één leverancier sturen om de zendingen te bundelen zou niet zijn zoals het hoort. Die leverancier heeft de producten namelijk niet gemaakt en mochten er vragen zijn over de producten zullen onze Chinese agenten dit ook aan die leverancier vragen. Deze leverancier weet vervolgens dan van niks en kan dan niet de juiste documentatie aanleveren voor uitklaring in China.
Het enige wat we kunnen doen betreffende koppelen is de zendingen koppelen voor LMD (Last Mile Delivery). Hiermee bedoel ik dat, mits alles ongeveer tegelijkertijd aankomt in ons warenhuis in Nederland, wij zendingen samen kunnen verzenden naar hun afleveradres (als het dus niet in opslag gaat en ze hetzelfde afleveradres hebben). Dat betekend dat er dus meer pallets in één keer verstuurd zullen worden en dan gaat ook staffelkorting op de pallets in (hoe meer pallets, hoe goedkoper per pallet).
Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog meer vragen hebben hoor ik ze natuurlijk graag! 🚀