Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesDashboard
Hoe bevestig ik de levering van mijn zending?
Hoe bevestig ik de levering van mijn zending?

Voorkeuren doorgeven voor de levering van je zending

Kenny Lipman avatar
Geschreven door Kenny Lipman
Meer dan 4 maanden geleden bijgewerkt

Je hebt een lucht- of zeevracht boeking aangemaakt, de eerst mogelijke leverdatum is bekend en je wil graag de levering hiervan bevestigen.

Welke opties heb ik?

In het dashboard kun je het volgende aangeven bij je boeking:

  • Leverdatum bevestigen of verplaatsen;

  • Aangeven of en hoe veel opslag je wil;

  • Amazon / LvB labels uploaden;

  • Leveradres wijzigen.

Waar kan ik mijn levering voorkeuren doorgeven?

Je hebt 2 opties:

  1. Dit kan op het 'Dashboard' pagina. Daar zie je een overzicht van de nog te bevestigen boekingen. Klik op 'Open', en je kunt daar alle gegevens wijzigen die relevant zijn voor de levering:

2. Dit kan bij het boeking overzicht, door op 'Niet bevestigde' boekingen te filteren. Je ziet hier boekingen waarbij de eerst mogelijke leverdatum bekend is, maar waarvan die nog niet bevestigd is.

Je ziet daarnaast een rood bolletje met het aantal boekingen die nog bevestigd moeten worden, en een oranje bolletje per boeking die nog bevestigd moet worden:

Heb je alles al bevestigd? Dan zie je het volgende:

Wat kan ik precies doorgeven qua levering voorkeuren?

  • Volledig / deels / geen opslag

    • Als het deels in opslag moet, per product hoe veel dozen in opslag

  • LvB/Amazon of Ander adres

    • Als het LvB/Amazon is, dan moeten er verplicht labels worden geüpload

  • Leverdatum bevestigen of later zetten, dit is de eerst mogelijke leverdatum

  • Adres wijzigen indien nodig

Was dit een antwoord op uw vraag?