Heb je een zending die via een derde partij vervoerd en ingeklaard wordt, maar zoek je nog een bedrijf dat dit verder voor je op kan pakken? 🤔
Ook dat kunnen wij voor jou regelen! 💪
Hieronder volgt een stappenplan met hoe je dit aan kan pakken!
📃 Maak een inkooporder aan via jouw dashboard, doe dit minimaal één week van tevoren!
💬 Contacteer ons support team en geef aan hen het volgende door:
De referentie/het nummer van de inkooporder;
De douanedocumentatie van inklaring;
Een suggestie van aanleverdatum en tijd bij ons warenhuis + gegevens van wie dit komt doen.
🫱🏽🫲🏻 Ons support team zullen dit checken met onze partners in het warenhuis. Zodra hier een terugkoppeling van is, hoor jij dit natuurlijk direct!
🎉 Is de terugkoppeling een positieve bevestiging? Dan is het rond en kan de zending op de afgesproken datum en tijd aangeleverd worden!
Zo kan je dus snel en gemakkelijk deze zaken regelen! 🚀
PS Het adres van ons warenhuis in Westzaan is:
Boeilijn 1, 1551NK
Westzaan
Nederland